Kontakt

Ofte stilte spørsmål

Sjekk gjerne ut våre ofte stilte spørsmål før du tar kontakt.

Hvem arrangerer LANmine?

LANmine arrangeres av den frivillige organisasjonen Esports LAN Gaming(EsLG). EsLG har arrangert LAN siden 2010 og består av 7 personer i ledergruppen. EsLG benytter seg av 30-40 frivillige som er med på å skape et fantastisk arrangement.

Hvor arrangeres LANmine?

LANmine arrangeres primært i Hvalerhallen på Asmaløy. Ved tilfelle arrangerer vi i Floren samfunnshus på Skjærhalden. Adresse er Rødveien 28, 1684 Vesterøy.

Hva er nedre aldersgrense?

Vi har ingen nedre aldersgrense, men for deltagere under 13 år kreves det samtykkeskjema

Hvor er Hvalerhallen?

Hvalerhallen er lokalisert ca 20-25 min fra Fredrikstad med bil. Følg Fv. 108 mot Hvaler og ta til venstre ved Rødskrysset når du ankommer Asmaløy. Reisende med buss kan ta VY6 som går mellom Oslo-Fredrikstad-Hvaler, og gå av ved Rødskrysset på Asmaløy. Derfra tar det ca 5-10min å gå.

Hvordan er sikkerheten?

Vi prioriterer sikkerhet på våre LAN høyt. Det er alltid 4-5 personer på vakt der alle er minst 18 år eller eldre. Det er alltid sikkerhetsvakter ved hovedinngang og streifende i hallen. Ved brann skal deltagere følge instrukser fra crew! Kontakt oss gjerne for spørsmål og tilrettelegging.

Hvor kjøpes billetter?

EsLG benytter seg av Eventsafe som billettsystem. Lenken dit er: www.billetter.lanmine.no

Hvor kjøpes billetter?

EsLG benytter seg av Eventsafe som billettsystem. Lenken dit er: www.billetter.lanmine.no

Mine eiendeler har blitt stjelt

Vi har ingen erstatningsansvar for mistet eller stjålne gjenstander, men det er viktig at det blir rapportert til sikkerhet slik at vi kan hjelpe til med å løse saken. Ved grovt tyveri kan det medføres minimum 3 års utestengelse.

Hvor stor er plassene?

Normale plasser er 80x60 cm, mens V.I.P plasser er 100x60 cm. Alle plassene er oppmerkede. Man kan reservere plasser til våre LAN ved å bruke hallkartet hvor vi selger billetter(EventSafe)

Deltagelse i konkurranser

Du kan delta i alle våre konkurranser om du enten har dagspass/pass uten plass, deltaker eller V.I.P plass. Vi prøver å sette opp et program slik at de som ønsker skal kunne delta på alt de ønsker. Ved utsettelser kan konkurranser overlappes. I turneringer der deltager må stille med egen PC eller konsoll kreves det plassbillett for å delta.

Er hygiene viktig?

Vi oppfordrer folk til å tenke på sin hygiene under våre arrangementer. Vi har tilgjengelige dusjer i alle garderober, er du ukomfortabel med å dusje med andre var vi enkelt dusjer. Kontakt Info: Desk for å låne nøkkel.

Serveres det mat?

Vi holder åpen kiosk under hele arrangementet der vi har et variert mattilbud. Det blir også servert ulike middagsretter hver dag. Det blir lagt ut en meny for hva vi serverer på vært LAN.

Må jeg ha med PC?

Nei, det er ingen krav å ta med PC. Vi tillater alle spillkonsoller. Du kan også benytte deg av våre konsoller i vår spillavdeling.

Betaling

Vi tar både kort, Vipps og kontant.

Kan jeg ha med egen stol?

Det er lov å ha med egen stol, har du ikke egen kan du låne en av oss.

Kan jeg spille musikk?

Det er lov å ta med egen høyttaler, så lenge det spilles på et moderat nivå. Under turneringer, sceneshow og stilletid (kl 04:00-10:00) er det ikke lov å spille musikk over egne anlegg.

Kan jeg tilbrede medbrakt mat?

Ja du kan tilbrede medbrakt mat med vannkoker eller mikrovon. Dette står ikke fremme, men spør i kiosken så hjelper vi deg.

Jeg har glemt internett kabel

Du kan leie kabel 20kr i Info: Desk, velg fra internett, HDMI, Display port og DVI. Betal for leie i kiosken først og hvis kvittering i Info: Desk.

Hvordan er internett hastigheten?

For deltagere med VIP billett er hastigheten opptill 500mbit/s, for standard er det 100mbit/s.

Har dere Wi-Fi?

Det er Wi-Fi i hallen, men vi oppfordrer alle som kan til å koble seg på kablet nett. Dersom din spillkonsoll ikke fungerer på kablet nett kan du kontakte Info: Desk for passord. For Wi-Fi generelt kan du benytte kommunenett-gjest.

Hvis et problem oppstår, hvem kontakter jeg?

Kontakt tilgjengelig crew. Vi er her for å hjelpe deg! Se etter personer med crew t-skjorte på eller hendvend deg ved Info: Desk ved inngangen til hallen. Ønsker du å være anonym kan du kontakte styret i EsLG direkte.

Kan jeg komme på besøk?


Skal du besøke en venn eller et familiemedlem, så er du velkommen til å hilse på eller hjelpe til med å bære utstyr. Besøk over lengre tid krever kjøp av dagspass i kiosken.

Er det gratis parkering?

Det er gratis parkering utenfor Hvalerhallen. Det er midlertidig lov å kjøre opp til inngangen for av og pålessing

Kan jeg komme inn uten å ha kjøpt plass?

Ønsker du å få med deg LAN opplevelsen uten en plass? Da kan du kjøpe inngang for hele arrangementet eller dagspass.

Dagspass gjelder i 24 timer fra billetten er kjøpt, mens pass uten plass gjelder for hele LANet. Billetter kan kjøpes i kiosken.

Lurer du fortsatt på noe?

esportslangaming@gmail.com

    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram