Kontakt

Ofte stilte spørsmål

Før du tar kontakt med oss kan det være lurt å sjekke ut ofte stilte spørsmål først. 

Hvem arrangerer LANmine

LANmine arrangeres av den frivillige organisasjonen Esports LAN Gaming(EsLG). EsLG har arrangert LAN siden 2011 og består av 7 personer i ledergruppen. EsLG benytter seg av 30-40 frivillige som er med på å skape et fantastisk arrangement.

Hvor arrangeres LANmine

LANmine arrangeres primært i Hvalerhallen på Asmaløy. Ved tilfelle arrangerer vi i Floren samfunnshus på Skjærhalden.

Hva er nedre aldersgrense?

Vi har ingen nedre aldersgrense, men for deltagere under 13 år kreves det samtykkeskjema

Hvordan er sikkerheten

Vi prioriterer sikkerhet på våre LAN høyt. Det er alltid 4-5 personer på vakt der alle er minst 18 år eller eldre. Det er alltid sikkerhetsvakter ved hovedinngang og streifende i hallen. Ved brann skal deltagere følge instrukser fra crew!

Hvor kjøpes billetter

Vi benytter oss av Geekevents sitt system til billettsalg.

Tyveri

Vi har ingen erstatningsansvar for mistet eller stjålne gjenstander, men det er viktig at det blir rapportert til sikkerhet slik at vi kan hjelpe til med å løse saken. Ved grovt tyveri kan det medføres minimum 3 års utestengelse.

Plasser

Vanlige plasser er 80x60 cm, mens V.I.P er 100x60 cm.

Mobbing

EsLG har nulltoleranse for mobbing, det inkluderer all form for mobbing/trakassering som kjønn, rase, utseende, etc. Dersom du føler deg ertet eller mobbet ta kontakt med info eller sikkerhet snarest!

Konkurranser

Du kan delta i alle våre konkurranser om du enten har dagspass/pass uten plass, deltaker eller V.I.P plass. Vi prøver å sette opp et program slik at de som ønsker skal kunne delta på alt de ønsker. Ved utsettelser kan konkurranser overlappes.

Hygiene

Vi oppfordrer folk til å tenke på sin hygiene under våre arrangementer. Vi har tilgjengelige dusjer i alle garderober, er du ukomfortabel med å dusje med andre var vi enkelt dusjer. Kontakt crew for å låne nøkkel.

Serveres det mat

Vi holder åpen kiosk under hele arrangementet der vi har et variert mattilbud. Det blir også servert ulike middagsretter hver dag. Det blir lagt ut en meny for hva vi serverer på vært LAN.

Må jeg ha med PC

Nei, det er ingen krav å ta med PC. Vi tillater alle spillkonsoller. Du kan også benytte deg av våre konsoller i vår spillavdeling.

Betaling

Vi tar både kort og kontant. Vi jobber med å få inn Vipps som betalingsløsning på fremtidige LAN.

Egen stol

Det er lov å ha med egen stol, har du ikke egen kan du låne en av oss.

Høyttaler og stereoanlegg

Det er lov å ta med egen høyttaler, så lenge det spilles på et moderat nivå. Under turneringer og sceneshow er det ikke lov å spille musikk over egne anlegg.

Rusmidler

Rusmidler på våre arrangementer er strengt forbudt. Vi tar retten til å bortvise berusede personer.

Hvis et problem oppstår, hvem kontakter jeg

Kontakt tilgjengelig crew. Vi er her for å hjelpe deg! Se etter personer med crew t-skjorte på.

Besøk


Skal du besøke en venn eller et familiemedlem, så er du velkommen til å hilse på eller hjelpe til med å bære utstyr.

Parkering

Det er gratis parkering utenfor Hvalerhallen.Det er midlertidig lov å kjøre opp til inngangen for av og pålessing

Inngang uten plass

Ønsker du å få med deg LAN opplevelsen uten en plass? Da kan du kjøpe inngang for hele arrangementet eller dagspass.

Dagspass gjelder i 24 timer fra billetten er kjøpt, mens pass uten plass gjelder for hele LANet. Billetter kan kjøpes i døra eller på Geekevents.

Kart

Lurer du fortsatt på noe?

esportslangaming@gmail.com

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram